Wednesday 24 August 2011

owh...inilah jodoh aku rupanya 8...






nih adalah hantaran saya! =) my sis in law yang buat.. termasuk lah make up di hari perkhawinan, nikah dan tunang.. untuk cukur jambul pon dia ada buat jugak kalo siapa2 berminat nak tempah door gift..

kalau nak tau harga contact no dia: Kak Nadia-0102622290

https://www.facebook.com/pages/Percha-Crafts-Accessories/206421982724847


nih korang leh tgk fb di atas.. kalo nak tgk hasil2 beliau yang kreatif selain make up and hantaran. nak tau alamat fb dia.. contact aku kay=)

owh ye.. comelkan cup cakes hantaran tuh hehehe.. tuh kak nadia yang sponsor..

kalau korang berminat korang boleh tgk website nih:

http://guladanmentega.blogspot.com/

p/s: aku mmg suke gile sampai sayang rasenye nak makan huhu..


ok.. cte pasal tudung tuh.. yela.. aku kan dapat lambat baju majlis dalam 3 hari sebelum majlis.. so.. dulu ingatkan nak tempat dekat koleksi vispera.. korang boleh google sebab dia mmg famous.

tapi kite merancang.. tuhan yang menentukan=) so bile dapat lambat nih kelam kabut bagai la nak carik tudung majlis.. disebabkan aku je yang cuti kenala cari sorang2.. tempat yang dituju adalah seksyen 7 shah alam.. puas dah melawat semua kdai tudung kat area tuh.. tapi tade satu pon yang berkenan.. mase dah suntuk.. malam nak kene pakai inai.. lawatan setiap kdai mmg takkan kurang 2 kali patah balik huhu ada satu kedai aku berkenan nama My Hannah.. kdai nih dia mmg mcm ala2 vispera jugak.. dia boleh amik tempahan mengikut citarasa kita and harga pon sangat berpatutan.. tapi sebab terlampau heavy manik dia yang ready made.. aku jd mcm tak berkenan sngt nak beli.. kalau nak tempah mmg tak sempat la.. atleast seminggu.. so tibe2 dalam keadaan kelam kabut tuh timbul plak idea bernas hehee nasib baik seksyen 7 kdai tak jauh. so aku pergi Jakel cari patch manik yang cantik2 beli dalam 1/2 meter pastuh angkut patch tuh bawak ker my hannah mintak tolong dia jahitkan.. huhu

dia amik tempahan jahit termasuk tudung RM 30.00 je.. patch tuh mahal sikit la.. tapi tak sampai seratus.. so total tudung aku tak sampai 150=) kalo ariani tuh mmg mahal la kan RM 200 mmg dalam tangan.. patch tuh pon boleh dapat murah sebab dok mintak tawar bnyak kali kat jakel.. huhu atas belas ikhsan lg 2 hari nak kawen tuh yang diorg bg murah kot huhu.. and my hannah tu pon siapkan tak sampai sejam.. camtuh lah cerita mencari tudung hehe

anyway.. sorry korang.. lambat gile update... sebab mmg tak larat sangt.. morning sickness nih mmg sakit nye tuhan jela yang tahu.. even tak sakit mcm kene cucuk ker apa.. bagi aku pening and rase nak muntak sepanjang hari mmg complete set lah katanye.. apa yang mampu buat adalah tidur shj.. cakap je apa makanan masuk.. mesti keluar balik...

Alhamdulillah aku masih bertahan untuk puase.. insyaAllah kalo boleh nak puasa pnoh! hehe tak payah ganti puasa nnt..

p/s: suami saya sekarang tiap2 hari nak makan jagung.. nih balik rumah nak masakkan bubur jagung untuk dia.. mengidam ker tuh? hmmmmmm =)


jumpa lagi nnt!

saya dan suami mintak maaf zahir dan batin untuk segala salah dan silap jelas atau tak..ikhlas=)

Selamat Hari Raya!!! balik kampung oooo balik kampung... 1st time rase balik kampung ke Kelantan! nanti saya kongsi perasaan dia huhu
tak tahu lah mcm mana nnt sebab driving naik kete.. mintak2 tak mabuk and tak sakit.. doakan kami selamat pergi dan selamat balik! bye!











No comments: